15 december 2011

Windows = Skit!!

Som alla, som använder en PC, med ett windowsoperativsystem, vet - är det ren skit. Outvecklade program som kräver 80 säkerhetsuppdateringar om dagen och därefter inte längre är kompatibla med redan installerade program - åter igen ren skit.

Och det är därför all form av grafisk design eller tryck görs med Mac.
Efter att ha haft strul med all min e-mail, med skräppost, med mail som inte kommit fram, gått fram eller skickats överhuvudtaget har jag nu bestämt att byta till mac nästa år.

Alla som inte har fått svar på sina skickade mail, det kan bero på att de inte nått min förb***de dator. Skicka gärna mailet igen, din fråga eller bokning!!!! Jag har alltid svarat och kommer alltid att svara på era frågor och mail.

I övrigt önskar jag alla en god jul och ett gott nytt år och jag hoppas ni får en Mac i julklapp...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar